1. marts 2011

Lille surprise ...

Ja, jeg lovede jo en overraskelse i dag - og den er, at jeg kan stryge første og største ønske for 2011 som jeg skrev i forbindelse med Stylish Adwarden!

Jep! Jeg har været til scanning i dag - Magnus skal være storebror til sensommer/efteråret :-)  Dog troede min læge og jeg, at jeg var længere hende og derfor har jeg været til terminsscanning i dag, som dog viste at jeg kun er 8 og ikke 12 uger hende, som jeg ellers troede ... Baby er pt kun 2 cm, så der var ikke meget at se - men umiddelbart ser alt fint ud. Dog fik vi ikke noget scanningsbillede, som jeg ellers havde håbet at kunne fremvise i dag.

Jeg er lidt skuffet over kun at være 8 uger hende, når nu jeg troede at jeg skulle have et barn i starten af september og ikke i starten af oktober (slut september). Men selvfølgelig er jeg stadig overlykkelig for at være gravid! Dog har jeg frygtelig kvalme og har haft længe - og det lader til, at jeg ikke slipper lige foreløbig, så det sætter en gevaldig dæmper på energien for tiden, hvor jeg ligger meget ned og har svært ved at spise ordentlig.

Glæder mig til at kvalmen engang er overstået og jeg forhåbentlig får masser af energi og en stor smuk mave :-)

17 kommentarer:

  1. Fantastisk nyhed! Tillyke :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke! Ih, hvor stort :) Håber kvalmen lægger sig snart igen.

    SvarSlet
  3. Mange gange tillykke herfra :) Det var da en dejlig nyhed. MVH Pernille

    SvarSlet
  4. Ih, tillykke Christine! Hvor er det fantastisk. Krydser fingre for at kvalmen snart forsvinder, den kan bare være så træls og invaliderende...

    SvarSlet
  5. Stort tillykke, Christine. Jeg håber din kvalme snart forsvinder, så du kan nyde graviditeten.
    Kh Gitte

    SvarSlet
  6. Tillykke tillykke!! Dejligt :-)
    Jette / Villa Ko

    SvarSlet
  7. Sikke en dejlig nyhed ;o) Stort tillykke med spiren. Knus til dig...

    SvarSlet
  8. Hvor skønt med en baby på vej. Stort tillykke! Håber at kvalmen forsvinder hurtigt! Kh. Linda

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med den glædelige nyhed! Så dejligt!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  10. Tillykke til jer, herfra...Da du skrev i et tidligere indlæg at du var småtspisende tænke jeg at du nok var gravid...og det var du jo...Held og lykke med det og håber at kvalmen snart forsvinder...

    SvarSlet
  11. Kæmpe tillykke!! Ih, hvor spændende!
    Og kender følelsen af skuffelse når man ikke er kommet så langt som man tror - det skete også da jeg ventede nr 1. Terminen blev forskudt med næsten en måned, så ærgelig!!

    Håber du får det bedre snart:)

    SvarSlet
  12. Wow - stort tillykke med en lille ny i mavsen :-)

    SvarSlet
  13. Hvor er I søde - tusind tak allesammen :-) Ja, og der må gerne krydses fingre for at kvalmen snart er passé - for jeg har nærmest intet foretaget mig den sidste måned og trænger virkelig til at komme i gang igen!

    SvarSlet
  14. STORT tillykke Christine, det var da en skøøøn nyhed:)

    SvarSlet
  15. Kæmpe stort tillykke!! Det var en rigtig dejlig nyhed!

    SvarSlet
  16. Stort tillykke med bebsen. Oktober børn er virkelig nogle dejlige størrelser (siger moren til to af dem).

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...