6. februar 2011

Vi ses Viborg!

Jeg var i Viborg hele dagen i går, som begyndte med deltagelse i et nyt Bazar-marked i samarbejde med Vanilia Outlet. Bazaren bestod primært af kunsthåndværkstande og enkelte genbrugsstande med børnetøj m.v. Jeg var der med mine elefanter og minLaban-produkter.

Det er første gange, at der bliver afholdt Bazar-marked og vi var ret spændte på, om der overhovedet ville dukke nogen op! Det væltede ikke ind med folk, men der var ok mange, som kiggede forbi og der var da også flere, der købte nogle af mine ting.

Alt i alt solgte jeg fint og standen er reserveret igen til næste gang - lørdag d. 5. marts, hvor der så gerne skulle komme lidt flere. Så vi ses i Viborg igen om en måned :-)

Efter markedet tog jeg hjem til min veninde, som jeg har lokket i fordærv - med oprettelse af en blog og nu også egen webshop. Hun ville nu gerne have lidt hjælp til opsætning m.v. så det gik resten af dagen og en del af natten med! Men nu er den også blevet fin :-) Se Jeanettes blog her

Jeg har også fået en stand i Ridehuset til forårsmarkedet d. 18.-20. marts - men mere om det senere ;-)

4 kommentarer:

  1. Hejsa
    Jeg har været spændt på at høre fra dig, for jeg var nemlig derude. Jeg er meget spændt på om det kan betale sig at leje en stand, for som jeg opfattede det i går, så var der ikke salg?
    mvh
    Anne

    SvarSlet
  2. Hej Anne - så jeg dig i går?
    Altså det var lidt blandet mht. salg - men jeg solgte fint og var måske en af dem, der solgte mest, mens andre næsten intet solgte - men det er jo desværre vilkårene ved sådan et marked; det er aldrig helt til at vide, hvad der er salg i - og f.eks. solgte jeg ingen elefanter!

    SvarSlet
  3. Nej du så mig ikke, for du var optaget, da jeg var der :)
    Helt ærligt så tror jeg ikke det første indtryk skal være de brugte ting. Men derimod enten din stand eller den med kjolerne.
    Hvor var det annonceret? Jeg så det nemlig kun fordi jeg var på din blog i går :)

    SvarSlet
  4. Nå, ok - ja, lidt travlhed var der da ind imellem :-) Jeg er ikke så vild med at blande unika og brugtsalg - men det kan jo til trække lidt forskelligt publikum.

    Jeg har ledt efter en mail på din blog - kan du ikke skrive til mig, så kan jeg sende mere info, hvis du er interesseret :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...