1. marts 2011

TURKIS - Vinderen!

Først vil jeg gerne undskylde for den forsinkede udtrækning,
jeg var ikke lige i stand til at tælle i går ...
Men det er blevet til hele 95 lodder i puljen!

Og nu har jeg fundet et nyt hjem til den
turkise elefant!


Den skal hjem til: Mette med den skønne blog Kirkesjov
Tillykke! Håber I bliver glade for den :-)
Send mig en mail med din adresse på turkis @ live.dk

Der var ellers en god chance for, at elefanten skulle til Sverige,
men det blev "kun" til Brønshøj :-)

Og så vil jeg selvfølgelig også gerne sige
velkommen til alle de nye læsere!
Jeg har ikke nået forbi alle de skønne blogs endnu,
men hvor er det dejligt at se så mange nye og spændende sider :-)
Har det ikke været skønt med en masse turkis?
Selvom TURKIS MÅNED er slut
slipper I ikke for mere turkis her på bloggen :-)

2 kommentarer:

  1. Tillykke til Mette! Selvom jeg nu er lidt ærgelig over jeg ikke vandt ;)

    SvarSlet
  2. Aiiiiii - FEDT!! Har ellers lige lavet en indlæg om hvor heldig jeg har været - og så havde jeg misset denne her :-) Fantastisk. Jeg sender dig fluks en mail.

    Kh. Mette

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...