1. februar 2011

TURKIS 1: GiveAway

TURKIS MÅNED skal selvføgelig have
sin egen GiveAway!

Jeg har lavet denne skønne
turkise elefant med brunblomstret retrostof
specielt til TURKIS MÅNED :-)

Du deltager ved, at:

1: Blive/være fast læser og skrive her,
at du ønsker at deltage (1 lod)

2: Ekstra lod, hvis du linker hertil
og brug gerne billedet (2 lodder)

TURKIS MÅNED afsluttes ved,
at jeg mandag d. 28. februar
finder et nyt hjem til elefanten :-)


NB: du kan godt deltage selvom du ikke har en blog :-)

59 kommentarer:

  1. UHH den er da simpelhen så fin!
    Vil da gerne være med- elsker også turkis :)
    Snupper 2 lodder

    SvarSlet
  2. Så fin den er ! Jeg er med på 2 lodder!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  3. Nej hvor er den fin, 1 lod tak :)

    SvarSlet
  4. Er helt klart med for den er da bare så skøn den lille turkis elefant, så 2 lodder til mig.
    Glæder mig til at se hvad du ellers finder på at vise frem her i din turkis måned.

    SvarSlet
  5. Så stilig elefant! den vil eg gjerne vinne:) Så eg tar full pott, 2 lodd, og krysser fingrer og tær:)
    Hilsen Solfrid

    SvarSlet
  6. Jeg nupser et lod og håber-håber-håber!
    Mette

    SvarSlet
  7. Sikke en skøn lille elefant! Jeg er med på 2 lodder :-D

    SvarSlet
  8. Hvor er den skøn, din elefant. Jeg elsker elefanter ....
    1 lod til mig
    kh Pia

    SvarSlet
  9. Den skønne elefant må gerne bo hos mig!
    2 lodder herfra..

    SvarSlet
  10. Elefanten skal være mere end velkommen her hos mig:-) Et lod til mig.

    SvarSlet
  11. Jeg er med på et enkelt lod...Søde søde elefant!

    SvarSlet
  12. den er vildt sød! 1 lod til mig tak :D

    SvarSlet
  13. Jeg deltager gerne med to lodder om denne fine elefant.

    SvarSlet
  14. Jeg har lige en fin plads til den søde elefant. 2 lodder til mig.

    SvarSlet
  15. Jeg smider 1 lod i puljen, og håber ;o)

    SvarSlet
  16. Hej Fru Turkis
    Super fed blog du har dig her. Og billederne fra dit bryllup er ret fede.. Min mand havde også turkis jakkesæt på til vores bryllup.. (du kan se det på min blog)
    Men jeg vil gerne deltage med en blog i hvert fald.
    - Fru Gonge

    SvarSlet
  17. Den elefant er bare SØD -og hjertlig velkommen til at bo hos mig :)
    Jeg har 2 lodder i puljen
    -du kan kigge ind til mig på: www.leneskage-design.blogspot.com
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  18. Jeg er med. 2 lodder til mig:-)

    SvarSlet
  19. Skøøøøøn elefant. Og super fed blog. Her har jeg mærkeligt nok aldrig været? Men det er jo det gode ved blogland - man kommer nye steder hver dag! Jeg er med på 2 lodder :-)

    Kh. Mette

    P.s. Kig forbi hos mig hvis du har lyst - der er børnefest lige rundt om hjørnet!

    SvarSlet
  20. Så søt den er! Jeg vil gjere være med med 1 lodd.

    God helg!

    SvarSlet
  21. Hej Christine,
    Af en eller anden mærkelig grund er min første kommentar på denne post ikke kommet med. Jeg har linket fra min blog og deltager med to lodder.
    God weekend,
    Giite

    SvarSlet
  22. Så sød den er:o) - min 14 mdr gamle dreng ville da elske at tumle med den! Har ikke nogen blog selv - ellers ville den da klart have fået 2 lodder:o)

    Kh Stine - stiiiine@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne vinde elefanten med mit ene lod =)

    SvarSlet
  24. Jeg er også med på to lodder.... Elsker simpelthen de skønne elefanter der er endnu mere skønne i virkeligheden!

    SvarSlet
  25. Så fin den var!! Jeg tar to lodd. :)

    SvarSlet
  26. nøj hvor er den skøn den elefant, deltager meget gerne med 2 lodder og håber lillemanden får en ny legekammerat :)
    KH Micha

    SvarSlet
  27. Jeg er vild med turkis! Deltager med glæde med 2 lodder

    SvarSlet
  28. Nøøøj, den ligner jo (næsten Bodil Kjær) - den vil jeg gerne eje og tilmelder mig med et enkelt lod :)

    /Lisbeth

    SvarSlet
  29. hvor er det bare en fin elefant! jeg deltager gerne med 2 lodder :)

    SvarSlet
  30. Du må meget gerne notere mig for 2 lodder!
    - Så krydser jeg fingre... :)

    SvarSlet
  31. Så fin elefant! Två lotter till mig tack!

    SvarSlet
  32. Hej frk. Turkis (fedt navn)
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder for at vinde denne seje turkise elefant :o)

    SvarSlet
  33. Hej Christine
    Sikke en skøn elefant - den må gerne bo hos mig og vores snarligt nyfødte :)
    Jeg krydser fingre og efterlader 2 lodder.

    /rikkerose

    SvarSlet
  34. Ej den vil jeg gerne vinde - hvor er den bare fin! ♥

    1 lod til mig tak

    Frk.Munk

    SvarSlet
  35. Herlig elefant! Jeg vil gjerne delta og håper selvfølgelig å vinne:)
    2 lodd til meg takk!

    SvarSlet
  36. OMG Såå nYyyyydeliiiiig!!!!!!!!!!!

    2 lodd på Susi!!!!

    Tvi tvi! x x x Susi

    SvarSlet
  37. ps! Hiv deg gjerne på min Give Away oxo!

    x x x

    SvarSlet
  38. Hvor er den bare fin! 1 lod til mig tak :D

    SvarSlet
  39. jag är med på en lott och håller tummarna att elefanten får flytta hem till mig :)

    SvarSlet
  40. Hvor er den sød! 1 lod herfra

    SvarSlet
  41. Næhh hvor sød en elefant.
    Lærke vil elske hvis mormor havde en sådan når hun kommer på besøg

    1 lod til mig :)

    MarianneL

    SvarSlet
  42. Hvor er den bare søøød, jeg er med på 2 lodder, er fast læsere i forvejen :D

    SvarSlet
  43. Det er dog den sødeste elefant, jeg længe har set! Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder :-) K.h. Sasia

    SvarSlet
  44. Så fin elefant! Jeg deltar med 2 lodd:)Hilsen Anette

    SvarSlet
  45. Skøn elefant!
    Jeg deltager med 1 lod.

    helleras@hotmail.com

    SvarSlet
  46. Hejsa!
    Den blå elefant vil blive lykkelig hos 2 små tøser her! ;-)
    Jeg tager gerne 2 lodder - og siger tak for en fin og inspirerende blog!
    Kh Maria

    SvarSlet
  47. Skægt koncept :-)
    Deltager med 2 lodder...

    SvarSlet
  48. Ej hvor er den skøn.

    Jeg har det perfekte hjem til den, Alexander vil elske den :)

    Er med på to lodder, tak :)

    SvarSlet
  49. Den søde elefant måtte gerne flytte hjem til mig og bo...
    -Jeg er med på to lodder, tak.

    SvarSlet
  50. sikke en sød elefant, jeg vil meget gerne deltage med et lod. Pia

    SvarSlet
  51. Hej. Sikke en fin blog du har. Jeg glæder mig til at følge med her. Og din give away er helt i øjet, da jeg går og venter en babyboy om ca. 9-10 ugers tid ;). 2 lodder til mig.
    Kh Ulla/Frk. Sannemand

    SvarSlet
  52. Jeg er med på to lodder og håber virkelig at elefanten finder vej hjem til mig - den er da bare ALT for dejlig!!

    SvarSlet
  53. Et lod herfra. Den vil være perfekt til at have stående på min lille Magnus' værelse, når han vælger at komme til verden sidst i juni :-)

    SvarSlet
  54. Sikken en fin elefant. Den vil passer rigtig fint ind på min lille supermands værelse.
    Deltager med 2 lodder tak

    SvarSlet
  55. Den er jo intet mindre end elefantastisk! :)

    Elsker turkis og samler på elefanter - Så den må helt sikkert gerne komme og bo hos mig...
    Jeg deltager med et enkelt lod :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...