28. februar 2011

Så forsvandt dén uge ...

Ja, der har været stille her på bloggen - for jeg har været syg siden sidste mandag og er først nu ved at være ved hægterne igen - dog stadig forkølet og meget træt. Og manden har skam også været syg og drengen med - så vi har været en temmelig ynkelig familie.

Jeg havde ellers planlagt en masse fine ting her til sidst i turkis måned, men jeg har været sengeliggende og intet kunnet foretage mig andet end at acceptere, at jeg virkelig var syg. Det har været ret frustrerende og irriterende - samt bekymrende da jeg har været småtspisende et stykke tid ... Men tilgengæld har jeg en fantastisk overraskelse som I vil blive indviet i, men først i morgen :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg synes rigtig mange har været syge og har haft svært ved at komme til hægterne igen...God bedring til dig og resten af familien!

    SvarSlet
  2. Nu er det i morgen og jeg er da nysgerrig om hvad den fantastisk overraskelse er :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...