31. januar 2011

TURKIS februar!

Ja, det er vist ingen hemmelighed, at jeg er glad for turkis - så derfor vil jeg lave februar til min TURKIS MÅNED, hvor jeg hver dag vil præsentere nogle af mine turkise ting. Mine egne turkise ting som jeg selv bruger. De fleste ting har jeg selv lavet - men andre har jeg fået foræret eller købt.

Mange af mine egne ting har jeg allerede vist på bloggen - men nu bliver de alle samlet i en skøn turkis måned!

Husk at se med i morgen - for TURKIS MÅNED indledes med en elefantastisk turkis Give Away :-)

4 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se alle dine turkise ting. Jeg har lige købt en turkis lampe og en turkis tepotte, jeg er også helt vild med den farve.
    God dag,
    Gitte

    SvarSlet
  2. Turkis tepotte? Den vil jeg gerne se! :-)

    SvarSlet
  3. Fed idé! Jeg er helt vild med lilla - det kan være jeg skal gøre dig nummeret efter med en lilla måned på et tidspunkt:-)

    SvarSlet
  4. Tepotten hedder "Mano" er fra Kähler, den kan købes hos mange isenkræmmere og på Kählers hjemmeside. Den er så fin.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...