31. januar 2011

Til Viborg på lørdag

På lørdag d. 5. februar skal jeg til Viborg, hvor jeg har en stand til Bazar-marked sammen med min veninde Jeanette (som bor i Viborg). Det er på Ærøvej 21 v. Bilka - med kunsthåndværk og mulighed for brugtsalg.

Det er Maj, som står for arrangementet - og selv har en stand med sine fine smykker
Det er vist stadig muligt at få en stand - læs mere her

Det er første gang, der afholdes Bazar-Marked i Viborg, men bliver det en succes - vil det blive en tilbagevendende begivenhed :-)

Jeg glæder mig i hvert fald - og har både minLaban- og TUKRIS-produkter med og selvfølgelig en masse nye elefanter :-)

Edit: sidste nyt her - standen koster kun 150,-kr og det er stadig muligt at få en stand. Der er også ved at blive planlagt marked lørdag d. 5. marts og lørdag d. 2. april.

3 kommentarer:

  1. Boede jeg i nærheden ville jeg have kigget forbi:) God fornøjelse!

    SvarSlet
  2. Jeg håber på knaldgodt salg til dig på Viborg markedet!

    SvarSlet
  3. Tak skal I have - jeg glæder mig, men er ret spændt på, hvor mange, der dukker op og køber noget!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...