28. januar 2011

Ny adward

Så har jeg også fået den nye bloggeradward, der florerer i blogland p.t.


Jeg har fået den af Lou og Lis - tusind tak!

Jeg må indrømme, at jeg ikke helt forstår denne "Stylish Award", men med adwarden følger disse regler:


  • Tak og link til den person der har tildelt dig den.
  • Del 8 ting om dig selv.
  • Give den videre til 8 bloggere, som jeg for nylig har opdaget.
  • Kontakte de bloggere og fortælle dem om deres priser.
Da jeg har været med i bloglegen "10 om mig" og skulle fortælle 7 ting om mig selv da jeg fik Beautiful Blogger Adwarden og 3 ting ved Cherry on Top - så er der vist ikke så meget mere at fortælle ;-)

Men jeg kan da fortælle om nogle af mine tanker og ønsker for 2011:
  • Jeg håber meget, at Magnus bliver storebror i år eller til næste år
  • og at jeg snart får et arbejder, hvor jeg kan bruge min uddannelse ...
  • At jeg får råd til et lækkert spejlreflekskamera
  • Bliver færdig med hængepartierne på to-do-listen, bl.a. sengetæppe og gardiner
  • Få klippet noget af mit lange hår af
  • Begynde at tegne og male lidt igen
  • Blive færdig med "boligforbedringer" og oprydning snarest!
  • Ikke mere sygdom til os tak! :-)
Adwarden har vist været vidt omkring - og jeg ville egentlig selv have givet den til Lis og Jeanette, men de har allerede fået den.

Jeg vil gerne give den til følgende tre skønne bloggere:

Rikke - med prikkerne
Eva - med strikkepindene
Helle - med lopperne

2 kommentarer:

  1. Åhhh... Tusind tak! Det er jeg glad for!

    Den award har jeg fået af andre, så jeg henviser her til det indlæg jeg lavede om den, håber du kigger forbi.

    Hilsen Helle - hende med lopperne. :-D

    SvarSlet
  2. Taaaark:) Der kommer snart et award-indlæg på min blog:)

    Og jep, har også set din DIY på skjortenederdel, og den overvejer jeg også:) I øvrigt bruger jeg rigtig tit din DIY på skjorteærme-bukser. Ikke fordi jeg syr skjorteærmebukser, men fordi din vejledning til en pæn elastik-kant i maven er SUPER! Og jeg kan aldrig huske hvordan det nu lige var:)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...