1. januar 2011

Er vinteren slut?

Godt nytår! Håber I alle er kommet godt ind i det nye år :-)

Her foregik det stille og roligt med en sovende søn, der blev vækket kl. 12 så han ikke gik glip af, at imponerende mange mennesker har penge tilovers i slutningen af december til at købe enorme mængder af eksplosiv farvestrålende og larmende underholdning - bare for vores skyld! Fra vinduerne her fra 4. sal på toppen af Århus har vi nemlig et fantastisk udsyn over det meste af byen.

Skønt at kunne stå indedøre og kigge ud - for sikke det har blæst og regnet i nat. Også har vi taget hul på endnu et nyt år - og et lidt overraskende syn udenfor. Praktisk talt alt sneen er væk - tilgengæld meget glat af is rundt omkring.

Men en smuk første dag - som et lovende tegn på et spændende år :-)

2 kommentarer:

  1. Godt nytår.
    Jeg skal love for, at det var glat i går her i Århus.

    Personligt kunne jeg godt klare mig, hvis folk købte en tiendedel fyrværkeri. Så kunne pengene jo bruges til noget mere fornuftigt, og der var stadig noget flot at se på til nytår.

    SvarSlet
  2. Hver gang jeg ser sådan en flot raket, tænker jeg - ih, hvor har jeg sparet mange penge! Flot at se på, men rædselsfuldt at høre på i byerne især! Godt Nytår til dig!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...