26. januar 2011

En skøn stak

Der er efterhånden blevet en anelse plads til nyt stof på lageret - så nu er der købt lidt nyt.

Over halvdelen er reststykker, men det blev nu alligevel liige lidt mere end jeg lige havde regnet med ...

Tilgengæld har jeg planer med det meste og har allerede syet en nederdel, to elefanter og en børnehave-taske.

Det nederste er noget skønt marine hør/viscose med hvide stjerner, der nok bliver til en jakke til sønnen - og under det; et stort stykke regntøjsstof med interlock bagside, hvor jeg vil prøve at sy et regntøjssæt.

Altid skønt med nye metervarer - og dejligt at jeg endelig er kommet i gang med at sy igen efter en praktisk talt krea-forladt januar :-)

1 kommentar:

  1. Hej. Jeg er også helt vild med det stjernede stof (stof&stil) Husk det kryber VILDT meget !
    God dag :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...