8. december 2010

Nogle sløve dage ...

Efter en skøn weekend med en masse dejlige besøgende i vores stand i Ridehuset - har vi haft nogle temmelig stille hverdage, hvor der praktisk talt intet er blevet solgt. Det er ret træls - for selvom der er hyggeligt til julemarkedet, så er det mange timer at stå og glo for ingenting ...

Jeg har brugt tiden på at hækle pulsvarmere af uldrester. Synes selv at de er blevet fine - stribede i mange forskellige farvekombinationer. Skal lige have taget billeder af dem inden de forhåbentlig bliver solgt :-)

Der er stadig tre dage tilbage - så jeg håber på nogle bedre dage her til sidst! I morgen vil jeg lave nogle flettede hjerter med motiver så der kan komme lidt julepynt i vores stand og hvis de ikke bliver solgt kommer de på vores eget juletræ i år :-)

2 kommentarer:

  1. Synes der er mange der taler om dalende salg på markerdene i år! Håber du faår gang i salget! God torsdag til dig!

    SvarSlet
  2. Jeg ved ikke, om det er lissom når man er gravid, hvor man pludseligt ser barnevogne alle vegne og undrer sig over, hvor de var tidligere, for da havde man ikke bemærket dem....men jeg har indtryk af, at der er v.i.r.k.e.l.i.g.t. mange julemarkeder i DK i år, hvor end man vender sig hen er der et...Mon ikke folk er mættede?

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...