15. december 2010

Julen er hjerternes fest :-)

Efter 8 kolde, men hyggelige dage på julemarkedet i Ridehuset ligger jeg her under dynen - forkølet og synes, at det er frygtelig koldt udenfor. På trods af nogle dage næsten uden salg - så har jeg alt i alt solgt ganske godt og er fint tilfreds. F.eks. fik jeg solgt 7 ud af 12 elefanter :-)

Jeg har som sagt ligget under dynen de sidste dage - og først i dag fik jeg kigget forbi Kirstens fine blog og til min store glæde opdagede jeg, at jeg har vundet min første GiveAway!

Jeg har vundet en fin hjerteguilande som jeg glæder mig til at hænge op i vores temmelig u-julede hjem, som i den grad trænger til noget julehygge.

Det er yderst sjældent at jeg vinder noget - så det varmer dejligt i en aldeles kold tid :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...