30. december 2010

Et sidste "kedeligt" indlæg

Ja, endnu et indlæg uden billeder - men denne gang fra computeren. Hvis det virkede optimalt så er det smart med den smarte mobil, der kan blogge - meen det bliver nok primært på den "gamle" og mere pålidelige måde, at jeg vil skrive indlæg på fremover.

At der så heller ikke er billeder med denne gang er desværre pga. problemer med kamera og photoprogram - hvor jeg længe ikke har fået taget nye billeder. Det er ret irriterende, men julemåned + "forsikringer-januar" så er der langt fra liige råd til et nyt kamera foreløbigt ... På en eller anden måde skal der dog nok komme billeder på bloggen igen :-)

Men jeg ville jo gerne have sagt ordentlig tak til Kirsten for den fine hjerte-guirlande - men det bliver uden billeder. Jeg vandt i hendes giveaway og modtog en temmelig unik guirlande med hjerter i pap med forskellig pynt - f.eks. stofstykker puttet ind i kapsler. Tusind tak Kirsten - du er virkelig utrolig kreativ og opfindsom.

Det bliver nok årets sidste indlæg for mit vedkommende - ingen forkromet afslutning, men tak for et skønt blog-år og jeg glæder mig til at se, hvad 2011 vil komme til at bringe med sig af kreativiteter og spændende indput.

Godt Nytår allesammen :-)

1 kommentar:

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...