21. december 2010

En smart mobil?

Hmm ... efter omk. 6 år med den samme Samsung klaptelefon, der de sidste år meget overraskende har klaret en til tider temmelig hård håndtering fra en voksende baby, der nu er en lille Laban - så har jeg nu vovet mig til at investere i en smart mobil ... Valget faldt efter mange overvejelser på denne - HTC Wildfire.

So far er jeg dog ikke videre imponeret ... men den kræver sikkert også noget tilvænning og jeg skal lige have min HTC-bror til at hjælpe med at få den sat mere hensigtsmæssigt op så den bliver som jeg gerne vil have den.

Og sikke en skuffelse - jeg havde jo egentlig håbet på, at sådan en smart tingest ville gøre det muligt, at jeg kunne skrive indlæg på bloggen og direkte lægge billeder ind med mobilkameraet, men det er vist umiddelbart ikke muligt. Det er åbenbart forbeholdt amerikanere og Apple-folket ...

3 kommentarer:

  1. Hej Christine.. Det er muligt at blogge direkte fra din htc. På Android marked kan du hente et program som hedder Blogger Droid, og det kan du koble sammen med din blog.. :-) Det var gratis da jeg hentede det. Jeg har udgivet nogle indlæg på den måde, og det er da bare lidt smart at man kan blogge på farten, eller når man lige synes det tager for lang tid at starte computeren op ;-) Jeg håber du bliver glad for din htc...

    SvarSlet
  2. Tusind tak Annemette - det skal prøves :-)

    SvarSlet
  3. Jeg hugger jeg også lige, jeg har også wildfire og blev super ærgelig da jeg fandt ud af jeg ikke kunne lave indlæg fra den.
    Kh
    Monika

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...