6. december 2010

En god start på julemarkedet :-)

Så er det blevet mandag - og weekenden er gået med to lange dage i Ridehuset til Kunsthåndværker Julemarkedet.
Lørdag var det lidt kaotisk - fordi vi også skulle have stilt alt op og det hele ikke kunne være der + kasseapparatet drillede. Men der var rigtig mange besøgende og vi havde et flot salg!

Søndag flyttede jeg rundt på vores stand, hvilket har hjulpet meget og jeg synes, at den er blevet rigtig fin nu (skal nok lige få taget billeder af den :-) ) Vi havde også mange besøgende søndag, men det var en del mere sporarisk med salg. Alligevel fik vi solgt ganske pænt.

Vi har stand til venstre for indgangen og det har været nogle kolde dage - så jeg priser mig lykkelig for det dertil indkøbte uldundertøj! :-)

God mandag - og husk at jeg har standen til og med lørdag - så kig gerne forbi :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg var faktisk forbi din stand lørdag, men du havde travlt med at snakke og der var uhyggeligt mange mennesker. Måske jeg når at komme forbi senere på ugen.

    SvarSlet
  2. Jeg har til gode at komme ind og kigge endnu, men det når jeg nok. Det bliver spændende at se på alt juleriet.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...