25. november 2010

Vinter i Århus

Atter en dag med masser af sne. Faktisk har det sneet hele dagen her i Århus - store bløde snefnug, der daler tæt og har lagt et massivt lag sne overalt.

I sidste uge - før sneens indtog - gik Magnus´ gåcykel i stykker og da den ikke kunne laves skulle vi have en ny eller byttes til noget andet. Nu går der nok noget tid før der kan cykles igen - så det var oplagt at bytte cyklen ud med en flot blå kælk.
Det blev også til nogle lækre Tinsulate luffer - i en skøn turkis farve (ikke gengivet så godt på billedet). Hans halsedisse er også turkis - så det er ikke kun undertegnede, der er klædt på til vinteren i turkis :-) 

3 kommentarer:

  1. "Morturkis" og "Drengturkis" :-)
    Her er der også masser af sne...nok mere end jeg bryder mig om

    SvarSlet
  2. flot side du har! jeg har meldt mig som fast læser - glæder mig til mere. kh linda

    SvarSlet
  3. Tak Linda - velkommen :-)

    /Morturkis ;-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...