22. november 2010

Turkis elefant

Ja, I skal da lige have et billede mere af den skønne turkise elefant jeg har færdigsyet i weekenden. Jeg er selv helt vild med den
Jeg har selv lavet mønsteret - men med udgangspunkt i Masutakes elefantmønster som nkitkat har brugt til at lave en skøn elefant til mig (gaveleg).  Jeg har lavet en del ændringer - især ørene og formen hist og her - også er det hele gjort større.

Den tager en del tid at lave - og ret lang tid at fylde og færdiggøre, men jeg elsker jo elefanter og har allerede lavet mange. Jeg ved, at jeg ikke er den eneste, der er glad for elefanter - så jeg håber at der bliver solgt nogle af dem til julemarkedet - og ellers kommer de bare med hjem til min egen elefantsamling :-)

4 kommentarer:

  1. Hvor er den sød den turkise elefant...er vild med det brune med prikker du har brugt til dens ører...Sig mig er elefanter "det nye sort", for jeg har lige tegnet en skabelon på en lille tyk elefant til en applikation...

    SvarSlet
  2. Årh hvor er den bare fin <3

    SvarSlet
  3. wow jeg kan godt lide din elefant, den er nye version er rigtig flot:-) well done

    SvarSlet
  4. Jeg bemærkede lige din drengeside. Kender du Brittas blogsamling: http://drengestrik.blogspot.com/

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...