16. november 2010

Stjernenørden II

Som skrevet her så begyndte jeg så småt tilbage i starten af september med at flette årets stjerner - og nu er kassen næsten fyldt op og klar til julemarkedet
Der er to størrelser og 12 forskellige slags (hvoraf to mangler på billedet). Jeg har lavet æsker i gråt tegnekardus, som passer præcist til de to størrelse stjerner og med tranperant låg så man kan se, hvor pænt stjernerne ligger.

Der er 12 stjerner i hver æske - og selv med min temmelig meget øvelse i stjernefletning - så tager de frygtelig lang tid at lave ... Men der er jo ingen, som vil give 200,- for sådan en lille æske - selvom de burde koste så meget, hvis det egentlig skulle kunne betale sig!

Jeg vidste skam på forhånd, at stjernerne kun skulle med på julemarkedet "for hyggen og julens skyld" - og de er flettet hist og her, hvor jeg har haft lidt tid. Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal tage for dem - men håber da, at der er nogen, som vil købe bare nogle af dem ...

Ellers bliver stjerner jo ikke for gamle og hvis andre ikke vil have dem så finder jeg nok på noget at bruge dem til :-)

4 kommentarer:

  1. Det håber jeg altså også! Det må da have taget rigtig lang tid! Flot ser det ud, når der er så mange ;)

    SvarSlet
  2. Hol da op, det er jo nærmest en fabrik du har...mon ikke du får solgt de fleste?

    SvarSlet
  3. Ja - det er rigtig mange og det har taget rigtig lang tid ...

    Om de bliver solgt - afhænger en del af prisen, så jeg grubler stadig over, hvad de skal koste... Under alle omstændigheder "mister jeg" på dem i forhold til, hvad de burde koste - men de skal heller ikke koste for lidt ...

    SvarSlet
  4. Såmye fint du lager. En fin blogg, har aldri vært innom her før.

    Flotte stjerner, slike ville jeg gjerne lære å lage!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...