9. november 2010

Stjerner og juleforberedelser

Magnus og jeg gik i slud på vej til vuggestuen her til morgen - så nu kan vi vist godt begynde at tænke på jul :-)

Jeg har nu længe været i gang med at flette stjerner - og har lavet fine æsker med transperente låg så man kan se hvilken farve stjerner æsken gemmer - for jeg har lavet stjerner i mange forskellige farver og størrelser. De skal med til årets Kunsthåndværker Julemarked i Ridehuset her i Århus.

Jeg har en stand sammen med tre andre (to borde) fra lørdag d. 4. december til lørdag d. 11. december - og vi glæder os meget. Det plejer at være rigtig hyggeligt og med rigtig mange besøgende.

Der skal også laves nogle andre ting til standen - men det meste er allerede færdigt og jeg skal nok lige få taget nogle billeder så I kan se, hvad jeg har gået og syslet med.

3 kommentarer:

  1. Her bliver jeg også smidt af men prøver igen....Super flot stjerne og sikke farver
    Knus Else

    SvarSlet
  2. Jeg har såmænd glædet mig til at besøge julemarkedet siden sidste jul. Det er ubetinget en vigtig ting i min julehygge. Yes, det er snart!

    SvarSlet
  3. Held og lykke med stjernefletteriet..og med Blogger som også har drillet her...men jeg synes det er blevet lidt bedre her pådet sidste!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...