12. november 2010

Selv i regn og blæst ...

... vil drengen ud!
Og så skal han jo have en god hue til at have under regnhætten - god varm om hoved og ørene. Valget faldt på en klassisk EG-hjelm i mellemriflet sort fløjl og super blødt, men irriterende fnuggende, vamset lyseblåt fór - og en række små biler.

Jeg er ved at sy en til mig selv også - men den skal være i uld og med mindre øreklapper.

Trods de mange buer - så er den nem at sy og jeg tror, at jeg vil have syet nogle flere til julemarkedet til andre drenge og piger, der heller ikke skal fryse om ørene :-)

5 kommentarer:

  1. Næ hvor ser den fin og ikke mindst varm ud :-)

    SvarSlet
  2. Den ser rigtig lækker varm ud;0)
    Dejligt de vil ud uanset vejret

    SvarSlet
  3. Den ser lækker ud. Nu fryser han da ikke:)

    SvarSlet
  4. Selvfølgelig vil drengen ud...der er jo heller ikke noget der hedder dårligt vejr, der findes kun uegnet påklædning...

    SvarSlet
  5. Tak - han er også meget glad for den. Nu skal jeg så bare have en ordentlig hue selv - så jeg også har egnet påklædning til "dårligt vejr" :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...