29. november 2010

minLaban på Facebook

Jeg vil lige gøre lidt reklame for min Facebook-gruppe - minLaban, hvor jeg har lagt enkeltbilleder af pt. 8 forskellige elefanter :-)

Jeg indrømmer gerne, at jeg ikke er så god til Facebook og har derfor heller ikke gjort så meget for at få medlemmer af gruppen - men synes nu, at der måske godt kunne være lidt flere end 18 ;-)  Også skal jeg nok tage mig sammen til at være lidt mere aktiv med at skrive og lægge billede op.

Synes I, at det er fjollet med en Facebook-gruppe for sin webshop?
Jeg er lidt delt med det - for jeg kender mange, som har stor glæde af deres facebookgrupper for musik, tøj, meninger m.v. - men er ikke selv så engageret i nogle facebookgrupper og ikke helt fundet ud af, hvad jeg skal bruge den til ...

Men nu er der da billeder af skønne unika elefanter :-)

4 kommentarer:

  1. Nu har jeg ihvertfald trykket "synes godt om". Mon ikke du bliver glad for at få spredt budskabet om dine fine ting på flere måder?

    Søde elefanter. Jeg kommer og kigger i Ridehuset.

    SvarSlet
  2. Jeg synes da det er rigtig fint at have en facebook-gruppe. Det har jeg også ;-) lige her:
    http://www.facebook.com/group.php?gid=156438478272&ref=ts
    Søde elefanter! Hvad tager du for dem?
    VH Jette

    SvarSlet
  3. Jeg synes da heller ikke det er fjollet...jeg er selv ikke den store Facebook-bruger...men er da medlem af nogen få grupper...

    SvarSlet
  4. Tak for jeres kommentarer - og skal nok kigge ind til dig også Jette :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...