9. november 2010

Hm - blogger login og billeder?

Er det bare her - eller har blogger ikke drillet et stykke tid nu? Jeg bliver hele tiden logget af og skal derfor logge på hver gang jeg skal skrive nyt indlæg eller bruge betjeningspanelet mv. Hver gang jeg går ind på min blog bliver jeg logget af - og hvis jeg skal skrive kommentarer på andres blogs skal jeg logge på igen ...

Og det driller meget med billederne også - opload-funktionen virker ikke eller jeg skal i hvert fald bruge mange forsøg før det endelig lykkedes.

Kan det være nogle internetindstillinger, cache-filer eller noget, der ligger og blokerer? Generelt har den nye computer nemlig drillet lidt.

4 kommentarer:

  1. Det oplever jeg også hele tiden - det er bare SÅ træls.

    Sig endelig til hvis du finder en løsning.

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  2. samme hos mig. Har dog prøvet med en anden browser, Mozilla, og det virker bedre med den. Nyder at følge med på din blog iøvrigt, tak for inspiration! :)

    SvarSlet
  3. Jeg kan heller ikke få billeder på, med mindre jeg gør det gennem Picassa. Håber det kommer i orden snart ;)

    SvarSlet
  4. Hm, nå - så det er ikke kun hos mig. Synes det har drillet længe nu og det er især irriterende at jeg bliver ved med at blive logget af hele tiden ... :-/

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...