30. november 2010

Er I klar til december?

Det er 1. december i morgen - og en måned med julehygge, bage, klippe og klistre, pakke og pakke ud - og gavestress og en masse mennesker, der skal tilgodeses med besøg i en travl tid ...

Jeg kan godt lide decemberhygge - men ved at det bliver en meget travl juletid og jeg har ikke købt en eneste gave endnu og har ingen idé om, hvad der skal være i pakkerne til de forskellige familiemedlemmer!

Pakkekalenderen er droppet - julesokken ikke syet og antallet af hjemmelavede gaver bliver sikkert reduceret i år ...

Men mon ikke det alligevel bliver en god jul - og selvom det involverer lettere stress, så glæder jeg mig meget til de 8 dage i Ridehuset, hvor jeg håber at komme i dejligt julehumør og måske finde en gave eller to hos nogle af de mange andre fine stande.

2 kommentarer:

  1. Og jeg glæder mig da til at se din bod.
    Glædelig decemberstart i morgen.

    SvarSlet
  2. Dejligt at du vil kigge forbi Eva :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...