14. oktober 2010

Kulturnat - i morgen :-)

Så er jeg i gang med de sidste forberedelser til i morgen - en lang, men forhåbentlig fantastisk dag til Kulturnatten her i Århus.

Jeg har haft meget travlt de sidste dage, hvor jeg også lige fik en stor bestilling på drengetøj mandag - men trods hoste m.m. så har jeg nået en del. Prismærkning, produktlister og pakning af tingene tager imidlertid længere tid end man lige tror - så det skal aftenen bruges til.

Desværre ingen billeder - men håber, at der kommer mange besøgende i morgen og at vejrguderne når at ombestemme sig med eventuelle regndryp.

Ellers god weekend til jer alle :-)

2 kommentarer:

  1. Håber du har fået pakket...Rigtig god kulturnat til dig :-)))

    SvarSlet
  2. Tusind tak Kirsten :-)

    Det blev lidt sent i nat - men alt er pakket og klar! Må hellere se om jeg kan spise lidt morgenmad også ellers afsted ned og sætte pavillon og standen op.

    Æv, det er pt. gråt i Århus - men håber stadig på en skøn dag :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...