12. oktober 2010

Host host ...

Som så mange andre - har jeg fået en rigtig træls og grim hoste af den slemme omgang, så i stedet for at få syet en masse i weekenden har jeg ligget under dynen.

Opdatering på min ubehagelige oplevelse i sidste uge - så dukkede min kalender op i godt stykke fra dér, hvor computertasken blev stjålet. Så jeg har da fået min kalender tilbage og nogle andre papirer, som lå i tasken - men beskidte og lettere afbrændt ...

Computeren er helt utopi at jeg får den igen - og min ret forstående arbejdsgiver sagde, at jeg bare skulle bestille og hente en ny - så nu har jeg en ny og bedre bærbar, men ingen taske og jeg skal starte helt forfra - med installering af programmer og prøve at regenerere alle de tabte dokumenter - for jeg næsten intet tilbage ...

Der går lidt før jeg kan redigere billeder på denne computer - men må lige låne mandens på et tidspunkt, for jeg har da fået lavet lidt nyt til på fredag bl.a. nogle sjove små "terninge-håndtasker" og efterårs-/vintertilbehør til de små drenge og piger.

5 kommentarer:

  1. forfaerdeligt historie med din baerebar... :-(

    SvarSlet
  2. God bedring. Hvor er det dog træls at miste alle sine dokumenter, håber ikke du tabt en masse vigtigt som ikke kan genskabes.

    SvarSlet
  3. God bedring til dig...der er rigtigmange der er syge her i himmerland med en rigtig styg hoste... En lille bitte trøst at du har fundet din kalender...

    SvarSlet
  4. Tak skal I have alle sammen - det går bedre med hosten, men jeg tænker stadig en del på tyveriet; træls oplevelse, som desværre nok kommer til at sidde længe i kroppen og tankerne ...

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...