21. september 2010

Tak Naomi :-)

Der lå en pakke i min postkasse i går - og se lige nogle skønne sager der var i den:

Den fineste elefant i skønt stof. To fine hårnåle og et armbånd - alt lavet så fint af Naomi, som har været med i min gaveleg. Der er også et fint lille kort ved som jeg dog ikke har fået med på billedet.
Tusind tak for de fine ting! Elefanten er skøn - og med de fine ting du har lavet, overvejer jeg også at investere i en yoyo-maker :-)

Hvis du vil have en fin gave af Naomi så kig her
- eller af Malene som jeg har fået disse gaver af - så kig her

Det er så hyggeligt både at få - og give gaver :-) 

3 kommentarer:

  1. flot billede, jeg er glad at du godt kunne lide min lille gave, det har været rigtig dejligt at være med i din gaveleg :-)

    SvarSlet
  2. Nuttet "fant" Jeg har en jo jo maker, har dog ikke brugt den så meget men det er mere fordi døgnet har forlidt timer, for den virker fint og er let at bruge...

    SvarSlet
  3. Jeg er rigtig glad for de fine gaver - og Magnus mener bestemt at elefanten er til ham :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...