1. september 2010

Tak Malene :-)

Efter en lang dag på kontoret - kom jeg hjem til en lyserød kuvert, hvori der lå to turkise pakker fra Malene, som har været med i min gaveudveksling-blogleg.

På den ene pakke stod der "Speciel-designet til den nygifte Fru Turkis" og på den anden stod: "Kære frk. Turkis. Læste på din blog fornylig, at du mest var til de enkle/klare linier, men man skal jo udfordres lidt engang imellem. Håber du vil nyde den"

Og i pakkerne var der hendholdsvis et tukis og sort lommelette-etui og en fin pung:
Lidt pudsigt at jeg dagen efter, at jeg har igangsat "Sy og donér" kampagnen - netop får et lommelette-etui med posten :-) Dette etui bliver dog ikke doneret væk, da det jo er syet til mig ;-)

Jeg kan rigtig godt lide striber - men også prikker og synes, det er nogle rigtig fine kombinationer Malene har lavet. Især er det ret interessant at der er brugt både faststof og strækstof til pungen - det småprikkede er jersey.

Tusind tak Malene - det er nogle rigtig fine ting du har lavet og tak fordi du udfordrer mig :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg må få si at jeg synes det er et flott initiativ du har tatt!!

    Lykke til og gratulerer med skjønn pakke i posten :o)

    SvarSlet
  2. Tak Namaste - det er altid dejligt når posten kommer med pakker :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...