13. september 2010

Stof til-og-fra-kort

I anledning af stofrester-måneden - starter jeg i det små! Bogstaveligt talt - for her er tale om meget små stofrester.

<---- Først lavede jeg er disse

De var lidt mere bøvlede at lave end beregnet og blev ikke helt så fine som håbet ...

Jeg har egentlig forberedt en DIY til dem - men synes måske ikke at den er så anvendelig. Skal lige tænke lidt over en bedre fremgangsmåde ...

Nu er jeg så ved at lave nogle lidt mere klassiske til-og-fra-kort; små stykker gråt tegnekardus med påsyet kvadratiske stykker stof (5x5cm)

Lidt optimistisk begyndte jeg at sy stofstykkerne på i hånden
- og det ser faktisk fint ud
meeen resten må Pia (Pfaff) altså hjælpe med

6 kommentarer:

  1. Hej Christine;0)
    Jeg synes nu de første er blevet fine.
    Men man har altid et billede i hovedet hvordan det gerne skulle se ud.
    Det kunne være jeg skulle finde noget julestof frem og få lavet nogen gavemærker.
    Julie

    SvarSlet
  2. Ja, disse er ikke specielt julede - men synes personligt godt at julegave kan have et "ikke-julet"-kort på ;-)

    De er tænkt som mere "all-round"-kort :-)

    SvarSlet
  3. De bliver fine med en maskinstikning, selvom de også er fine med den håndsyede, meeen måske lidt ambitiøst hvis du vil lave rigtig mange...
    Jeg er vild med den slags små resteprojekter, måske også fordi jeg gemmer selv meget små rester...

    SvarSlet
  4. Ja - jeg syr også kun dem med den lille firkant i midten i hånden, resten bliver på maskinen og med forskellig trådfarver.

    Nemt og overskommeligt projekt :-) Og ja, jeg smider heller ikke stofrester ud - selv de små har mange anvendelsesmuligheder!

    SvarSlet
  5. Jeg synes begge har deres charme.

    SvarSlet
  6. Ih hvor er det bare en god idé...

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...