15. september 2010

Stof &Stuff i Århus!

Denne skønne butik i Hornslet - Stof&Stuff - har i dag åbnet en butik i Århus også! Jeg skulle da lige et smut forbi og kigge - og kom hjem med disse lækkerier:
Jeg synes selv, at jeg har været dygtig
- at begrænse mig, for der er virkelig mange skønne ting!

Jeg købte det nye Ottobre-blad
skønt (men dyrt!)Hilco bilstof - orange
Liberty bilstof
AH - mini dyreprint
Og fantastisk traktorstof!
+ fine dobbeltsidet stjernebånd

Resten af september er der 10% på alt i butikken :-)

Så nu skal jeg have lavet mønstre
og jeg har skam allerede planer med alt stoffet!

3 kommentarer:

  1. Eij, hvor er de der liberty fint! Må se om de har det online ;-)

    Hvad skal du lave?

    SvarSlet
  2. Ja, den er her: http://www.stofogstuff.dk/shop/liberty-of-london-1159p.html - i den dyre ende, men lidt tilbud til 200,-/m i butikken.

    Hilco skulle gerne blive til nogle lækre trøjer - og resten lommer og pynt :-) Magnus er helt vild med traktorstoffet - så han skal i hvert fald have noget tøj med det!

    SvarSlet
  3. Ja, de kan godt være svært at begrænse sig når det kommer til stof og fibre... men det er da skønne ting du har købt!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...