1. september 2010

September = stofrester måned!

Så er det blevet 1. september og det er blevet tid til at få udryddet bunken med stofrester!

Alle, der har lyst til at være med er velkommen til at vise deres stofrester-projekter frem og jeg vil meget gerne linke til jeres stofrester-indlæg på jeres blog - bare giv mig linket :-)

Jeg har rigtig mange stofrester liggende - både i faststof og i strækstof. Mit mål for stofrester-måneden er at få dragstisk nedbragt disse to store kasser!

Jeg vil blandt andet lave:
  • stofnotesbøger (+ billedvejledning til disse)
  • forskellige patchwork-projekter (?)
  • lave stofkort
  • lave kantbånd til div. formål
  • stofblomster (de helt små rester)
  • og selvfølgelig lommelette-etuier
Har du nogle gode stofrester-idéer?
Glæder mig til at se og blive inspireret af jeres stofrester-projekter :-)

6 kommentarer:

  1. Så mange fine ideer til hvordan bruke stoffrester!
    Jeg har en ualminnelig stor beholdning av både stoff og stoffrester, og av og til setter jeg med ned for å bruke noe av haugen. Det er så vansklelig bare å kaste synes jeg, derfor blir det slik at haugen vokser og vokser.
    Hvis stoffresten har litt størrelse blir det gjerne til et plagg til en liten dukke. Det er gøy å sy dukkeklær:)
    Jeg har titt og ofte tatt en titt inn her på bloggen din i det siste for du lager så mye fint til gutter og det er kjekt å få litt inspirasjon til nye gutteklær:)

    SvarSlet
  2. Hej Marit
    Tak for din fine besked - og hvor er Gutteklær da et skønt ord! meget bedre end drengetøj :-)

    SvarSlet
  3. Hej Christine,
    Igen mange tak for dine rigtige fine initiativer, jeg glæder mig rigitg meget for at se hvordan du bruger dine stoffrester! Jeg har lavet et indlæg med dette her tema for din scrap måned :-) her er linken: http://cheznaomi.blogspot.com/2010/09/scrap-month-contribution.html

    Har en god dag
    nkitkat

    SvarSlet
  4. Det bliver spændende at se...

    SvarSlet
  5. Det er da en rigtig god idé du der har fået, jeg har den sidste tid haft gang i alle resterne og har fået syet en del savle/hagesmække som jeg har haft med på et marked og skal have igen d. 25 septemper på vores lille friskole. Håber virkelig at jeg kommer af med nogle af dem, du kan se dem på min side.
    Tror der kommer lidt flere resteting den næste tid :-)

    SvarSlet
  6. Hej Lene
    Lyder spændende - husk at give mig et link til de indlæg du gerne vil bidrage med til Scrap-Month :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...