30. september 2010

Scrap-Update 3

Så er september ved at være slut - og der er blevet fremvist mange fine stofrester-projekter. Den ukronede stofrester-dronning er uden tvivl Malene, der virkelig har formået at få omdannet en masse stofrester til et væld af skønne projekter. Bl.a. denne fine nederdel:
Også har jeg jo selv været lidt mere aktiv her til sidst med en lovet DIY til stof-notesbøger:
- som jeg så har lavet en masse af, men mangler at tage billeder ...

Lisbeth var hurtig til at benytte sig af min DIY og har bl.a. lavet denne flotte bog

Og så har jeg netop lavet dette tørklæde - af strækstofrester

Tak for en fin og inspirerende stofrester-måned

Hvis der skulle sidde nogen og føle sig overset
så skriv endelig en kommenta til mig
med link til dit stofrester-projekt :-)

2 kommentarer:

  1. Det har været fint og inspirerende at møde stofresteprojekter rundt omkring i blogland. Tak for en god idé.

    SvarSlet
  2. Resteprojekter kan man jo ikke få for mange ideer til...det er en rigtig god ide med de der emnemåneder du laver!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...