4. september 2010

Med manden på Aros

Det har været en dejlig lørdag for mit vedkommende. Sønnen bliver passet hos mine forældre - så det har været store "kærestedag". Vi har fået billetter til Aros "I love You" af Århus Kommune da vi blev viet - så for første gang fik jeg slæbt manden på kunstmuseum!
Udover "I loveYou" - er der to andre særudstillinger:
en stor udstilling med Jakob Holdt´s lav-socialrealistike Amerika-fotografier
og Julie Nord´s fantastiske tegning/akvaraller, som vi begge
blev så fascineret af, at jeg købte hendes bog.

På vej hen til Aros var vi forbi en pladebutik
og købe en The Doobie Brothers plade
- da vi har fået billetter til deres koncert (+ ZZtop) til oktober.
Meget behageligt musik.

På vej hjem fik jeg lov at kigge ind i en lille patchwork-butik,
der netop er åbnet på Trøjborg - og spurgte efter drengestof
og fik lidt med hjem. Henry-stoffet er jo helt fantastisk
og det andet stykke kostede kun 25,-

Vi gik ned i byen og tilbage igen - så det har været en lang dag til bens
så nu skal vi sidde lidt - åbne en flaske rødvin og se en god film.

Fortsat god lørdag allesammen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...