4. september 2010

Kulørte karklude

Ja, så er jeg også igang med at lave hæklede karklude. Jeg er en masse turkis liggende - og lidt sort - også har jeg købt lidt pink til karklude til min mor, der i modsætning til undertegnede godt kan lige lyserød og pink.

Jeg er ikke fantastisk til at hækle og er en evighed om at hækle én karklud. Men det er hyggeligt og regner da med at skulle have lavet en stak til mig selv og til få udvalgte, der sætte pris på en hæklet karklude, som er lavet på trods af sparsom tid!

Jeg har strikket dem efter et ret simpelt hækleprincip - som Tine har forklaret.

De tre bagerste er hæklet på str. 3 - men de er lige faste nok så jeg har skiftet til 3½ til de forreste.

2 kommentarer:

  1. De er fine,- og øvelse gør jo som bekendt mester, så du bliver nok hurtigere til det.

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine - til os, som ikke lige kan læse Tine's blog... kunne du så ikke komme med opskriften/forklaringen

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...