20. september 2010

Inspiration til stofrester-projekter

Som I kan se har jeg ikke fået bidraget særlig meget til Stofrester-måneden - tilgengæld synes jeg, at der på det sidste har været indlæg rundt omkring i blogland, som kan bruges til inspiratione til egne projekter.

F.eks. så prøv at se Sara kæmpe patchworkprojekt!

Patchwork er jo nærmest lig med stofrester-projekter.
Denne taske er en god idé til brug af patchwork:

Og Naomi er også igang med nogle små stofrester:

Vil også lige nævne Kirstens fine "Kaloriefrie blocher" af meget små stofstykker

Blot for at vise lidt til inspiration - har set mange andre fine stofrester-projekter rundt omkring, men har desværre glemt nogle af dem ... Så skriv lige, hvis du føler dig "overset" :-)

4 kommentarer:

  1. oh tak fordi du kiggede forbi min blog :-) der en lille ting paa vej til Aarhus fra CPH ;-)

    SvarSlet
  2. Yes...stofrester kan vi li...også de bittesmå stykker!

    SvarSlet
  3. åh,, 1000 tak for link,både til mig og andre skønne projekter.
    jep du kan tro der bliver brugt og søgt med lys og lygte efter stofrester :)selv de små jeg har brugt til patchwork, har jeg et projekt i gang med :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  4. Hej Sara - jeg er temmelig imponeret over dit patchwork-projekt! Og ja, alle stofrester kan bruges til et eller andet :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...