25. september 2010

Firkantede stofrester

Lige et lidt mat billede af mine firkantede stofrestebunker
Mange af mine stofrester bliver skåret i kvadrater til
brug i forskellige patchworkprojekter

Og jeg har brugt nogle af dem og andre stofrester
til nye og mere spændende omslag til

Jeg eksperimenterer med både lodrette og vandrette linier
og her er mine firkanter blevet delt på midten
til rektangler.
Jeg har også lavet to med små firkanter,
men de kom ikke lige med på billedet.

Så skal de bare lige syes færdige
til en stak nye bogomslag

2 kommentarer:

  1. Det er simpelthen så inspirerende med alle de stofreste-projekter.
    God søndag.

    SvarSlet
  2. Tak Eva - du er da også godt til at få brugt dine stofrester bl.a. til dine fine karklude :-) - en god måde at få brugt strækstof-rester

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...