1. september 2010

Album med donerede lommelette-etuier

Så har jeg fået syet en stak lommelette-etuier til "Sy og donér" - der er 25 unikke etuier syet af stofrester og vintagestof. De er hurtige og hyggelige at lave, hvor selv små stofrester kan bruges og kombineres på kryds og tværs.

Jeg har lavet et offentligt fotoalbum - hvor jeg løbende vil lægge billeder af alle de donerede lommelette-etuier - både som tak til donerne og til inspiration for andre, der også gerne vil sy etuier: FH2H: lommelette-etuier (pt. er der ingen billeder)

Jeg tager billeder af alle donerede lommelette-etuier - og sætter From Heart to Hearts logo på billederne. Ønsker du ikke at have billeder af dine lommeletter i albummet eller ikke ønsker at dit navn figurer som doner, skal du bare lægge en seddel ved når du sender etuierne til mig - for det er selvfølgelig valgfrit.



Vil du gerne have vist dine etuier frem og gerne vil have dit navn og evt. hjemmeside/blog nævnt - skal du bare skrive det til mig.

Jeg vil snarest lave et billedlink til "Sy og donér"-kampagnen

Her på bloggen vil jeg i slutningen af hver måned vise månedens donerede lommelette-etuier - og sige tak til alle bidragerne - for alle bidrag modtages med kyshånd og en med hjertet tak :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...