21. august 2010

Æv, ingen billeder ...

- for mit kamera er blevet væk. Jeg kan simpelthen ikke finde det - og det er ret mystisk! Det har været væk siden søndag aften. Jeg er lidt bekymret for, at min lille Laban har fået fingre i det og lagt et utænkeligt sted ... men det burde nu alligevel ikke være umuligt at finde ... Det skal meget gerne meget snart dukke op - for nu kan jeg jo ikke tage billeder af de ting jeg har lavet!

Lidt ironisk - så har jeg netop købt et lækkert spejlreflekskamea, Canon Eos 450D, som jeg har fået penge til at købe i fødselsdagsgave. Jeg får imidlertid først kameraet til oktober - så indtil da skal jeg stadig bruge det lille digitalkamera ...

Jeg har ellers lavet nogle fine takke-kort til alle dem, der lidt overraskende, gav blomster og gaver til vores lille frokost-bryllup - og de matcher selvfølgelig brudeparret; lavet i sort reststof og turkise silkestykker - alle unikke da det er små reststykker fra kjole og skjortesyningen.

Også har jeg eksperimenteret med at lave håndlavede notesbøger med stofrester-omslag. Har lavet forskellige varianter og nået frem til det design jeg bedst kan lide - og er ved at lave en stak af dem. De er egentlig nemme og hyggelige at lave. Jeg synes, at de er blevet rigtig fine - men ingen billeder endnu ... Overvejede ellers at lave en DIY til Stofrester-måneden (skal nok snart skrive mere om tema-måneden)

Nå, men kameraet dukker vel op - også skal I få billeder :-)

1 kommentar:

  1. Æv, håber snart det dukker op! Glæder mig til at se billeder, især af notesbøgerne :o)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...