3. august 2010

Turkise vimpler

Så er der købt mad og drikkevarer til på lørdag - og jeg har lavet 130 turkise vimpler i dunlærred, som er lidt stivere og med lidt glans i forhold til bomuldlærred + at denne dunlærred har en skøn turkis farve.

De er syet på turkis anoraksnor - hvilket var lidt bøvlet eftersom snoren er blød og svær at holde pænt på plads under syningen.

Men er gangske tilfreds med det ellers lidt impuls udsmyknings-tiltag og glæder mig til at se dem hængt op.

Kjolen er endnu ikke klippet - da jeg har lavet så meget om på mønsteret(test-kjole) at jeg vil have lavet et nyt inden jeg begynder at klippe i silken ... Tik tak tiden går, men i morgen håber jeg at være væsentlig tættere på at have noget at tage på til frokostfesten ...

2 kommentarer:

  1. Wow et arbejde ;) Tak for sidst, så hyggeligt at møde dig.
    Glæder mig til at se det færdige resultat af kjolen. Jeg ønsker jer en rigtig god dag på lørdag, må den være fyldt med glæde og lykke. Kram

    SvarSlet
  2. Hei, det var hyggelig med BlogPicnic. Det var da også så altfor lite tid, og jeg måtte også reise tidlig :o(

    Men jeg har da mulighet til å bli bedre kjente med deg gjennom din flotte blog :o)

    Ha det godt så lenge :o)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...