8. august 2010

... turkis smugkig

Så er det blevet søndag d. 8./8. - og jeg er nu blevet FRU TURKIS!

Som nogle ved så blev jeg nemlig gift i en turkis kjole - som jeg kun havde et par dage til at designe og sy - og trods temmelig tidspres, så har jeg i samme tidsrum syet alt Magnus´ tøj og et silkeslips til husbonden.
Jeg valgte turkis - og Nick valgte sort, hvilket blev de dominerende farver på tøjet og derfor lavede jeg en sort skjorte med turkise stikninge, nålestribede bukser - og turkis silkevest og butterfly til en utrolig flot lille fyr, der næsten tog opmærksomheden fra sine forældre.

Vi har imidlertid næsten ingen billeder fra dagen - men min bror har taget en masse som vi først får i morgen.

Derfor har jeg ingen billeder af kjolen, men her kan I se de ophængte turkise vimpler og min buket bestående af 7 hvide roser, hvor jeg har bundet turkis stof om og et lille lommetørklæde til glædeståre jeg har fået af min svigermor med hendes ungpigeinitialer - fra hendes bryllup.


Mit lykketal er 7 - derfor valgte vi at blive gift d. 7. og derfor er der 7 roser.

I må vente at se kjolen - men kan sige, at vi havde en fantastisk dag med skønt vejr, mange dejlige overraskelser og glade gæster - mere om dagen senere :-)

14 kommentarer:

  1. Stort tillykke med brylluppet! Jeg håber i havde en fantastisk dag og jeg glæder mig til at se nogle billeder!
    Kh Anja

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med dagen ;0)
    Det har sikkert været rigtig flot med alt det turkise. Glæder mig til at se kjolen.
    Julie

    SvarSlet
  3. Hej FRU Tyrkis!
    Hmmm....lige før du skal ændre det i dit billede foroven ;-)

    Stort tillykke herfra.

    Jeg er spændt på at se billeder. Bryllupsbilleder er nu noget ganske særligt.

    K.H June

    SvarSlet
  4. Hjerteligt tillykke med dagen i går! Jeg håber I havde en skøn skøn dag - og vejret var jo bare helt perfekt!

    GLÆDER mig til at se bryllupsbilledet af dig i kjolen !

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  5. stort tillykke med dagen. Glæder mig rigtig meget til at se kjolen:)

    SvarSlet
  6. TILLYKKE ;) Jeg tænkte på jer i går, da vejret var super lækkert her, så det håber jeg også det var hos jer. Glæder mig så meget til at se billeder af jer alle 3 - og især kjolen, som jeg håber du fik helt som du ville... ;)
    KNUS til fruen...

    SvarSlet
  7. STORT tillykke til jer! jeg glæder mig også til at se billeder af kjolen:)

    SvarSlet
  8. Tillykke med brylluppet, håber i havde en god dag.

    SvarSlet
  9. Stort TILLYKKE, håber i havde en fantastisk dag ;o)

    SvarSlet
  10. Stort tillykke :) Jeg glæder mig til flere billeder.. Især til at se den fine kjole :)

    SvarSlet
  11. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  12. Stort til lykke til dig FRU Turkis.

    SvarSlet
  13. Tusind tak allesammen - nu bliver jeg da helt nervøs for at vise kjolen! Ej, den er blevet fin - og I får den at se lige om lidt :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...