24. august 2010

Stofrester-måned!

Som nævnt her - vil jeg gerne afholde endnu en tema-måned, hvor alle, der har lyst kan deltage. Dog bliver det ikke lige så gennemført som med Boys Month - med præsentationer af alle deltagerne, da det egentlig tog en del tid.

Denne tema-måned er mere tænkt som gensidig inspiration OG med et praktisk formål: At få nedbragt kasserne med stofrester! - på mange forskellige fine måder :-)

Jeg har som de fleste andre rigtig mange stofreststykker - i forskellige størrelser, former, materialer, farver og mønstrer, hvoraf nogle har ligget længe og tålmodigt ventet på, om jeg ikke snart finder på noget spændende at bruge dem til!

Så det vil jeg gøre nu - og det kunne være skønt, hvis der er andre, som har lyst til at være med :-) September 2010 - er Stofrester Måned! (ScrapsMonth) Alle, der har lyst - kan bidrage med stofrester-projekter og idéer til, hvad man kan bruge sine stofrester til og meget gerne fremvise egne ting.

Links til gode tutorials og inspiration er jo altid skønt - men det vil være dejligt, hvis I ikke blot linker, men også fremviser jeres egen version eller måske laver jeres egne tutorials.

Har du også nogle stofrester, der ligger og venter på at blive brugt? Så lad os sammen i september udfordre os selv til at lave nye og anderledes projekter med brug af forskellige stofrester - og dermed få ryddet op, så der bliver plads til nyt stof! ;-)

Du behøves ikke tilmelde dig - men skriv gerne en kommentar her på bloggen med link til din blog, hvis du har lavet et indlæg til Stofrester-måneden, så vil jeg i løbet af måneden lave ScrapsUpdates med oversigt over alle bidrag.

Se alle indlæg fra SrapsMonth her

4 kommentarer:

  1. Skøn idé! Jeg vil se, om ikke jeg kan få lavet etellerandet, der kan kvalificere sig :)

    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  2. Endnu en super idé fra din side ;) Jeg tjekker bunkerne, og ser om der ikke kunne fremtrylles et eller andet.

    SvarSlet
  3. Jeg har allerede et par ide´r, den nyeste som jeg skal ha lavet DIY på, er mine notesbøger. dem kan du se på min blog :) men skal nok vende tilbage.

    SvarSlet
  4. Skønt I har lyst til at være med - glæder mig til at se, hvad I finder på at lave :-)

    Og fine små notesbøger Sara :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...