22. august 2010

Så er gaverne snart på vej :-)

Ja, det er jo ved at være ret pinligt ... Jeg indrømmer gerne, at jeg har været temmelig sløv til at få lavet og sendt gaverne afsted! Men, der er så også mange, som skal have gaver (og jeg har pt. ret travlt på jobbet ...)

Nå! Men nu er trøjen syet til Rikke´s dreng, der vandt min Drenge-GiveAway - og jeg skal bare have den pakket så den kan blive sendt i morgen. Jeg har syet den i str. 92 - håber den passer :-)

Også er der jo gaveudveksling-hængepartiet! Men nu er der gaver til alle - som jeg også håber at få sendt afsted i morgen. Nu hvor kameraet er dukket op - skal jeg lige have taget nogle billeder inden afsendelse :-)

2 kommentarer:

  1. Øøøj jeg glæder mig :D Din laver jeg lige i starten af september, for der er Helene startet i børnehave og Line starter i DP d. 13. september, så der er jeg ikke hjemmegående husmor med 2 børn hjemme hele tiden :) Så der har jeg nogle ledige stunder til d. 27. september :)

    SvarSlet
  2. Så må du hellere hoste op med den modtager adresse til mig ;-) Der ligger nemlig noget her til dig og samler støv! Sender dig lige en mail mere.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...