21. august 2010

Ny portal for unika børnetøj

Jeg har netop fået en invitation om at åbne en butik her:
"Danmarks nye online shopping center for tøj og unika til børn"

Det lyder som et spændende initiativ - men der er dog også tale om salg af ikke håndlavet børnetøj. Det minder meget om Amio - bare kun med børneting. Jeg tror netop, at det er fra min Amio-shop at de har set, at jeg laver børnetøj og derfor skrevet en mail til mig.

Men det er da skønt, at blive kontakte af nogle, som kan hjælpe med at få sine ting solgt - så jeg regner da med at skulle have en butik dér med mine minLaban-produkter.

Webshoppen åbner først d. 1. november - så der er lidt tid til, men ligesom med Amio får man forskellige markedsføringsfordele ved at tilmelde sig før åbning. Hvis du gerne vil sælge børnetøj og unika tilbehør er det måske også noget for dig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...