10. august 2010

Nå, ja! Gaveleg ...

... jeg er heldigvis relativt undskyld på grund af den sidste tids travlhed - MEN jeg vil alligevel godt sige undskyld for min manglende opfølgning på den efterhånden lææænge igangværende gaveleg jeg er med i ...

Nu er der endelig fire deltager - to til hver af de to gavelege jeg oprindeligt deltog i hos Therese og Malene. Længe var der kun Naomi, som gerne ville have en gave af undertegnede - men nu har Helene, Janni og Malene tilmeldt sig.

Jeg skal nok snarest finde på en lille fin ting til jer hver - og få dem afsendt! Desuden skal jeg også have syet en biltrøje fra min drenge-giveaway til Rikkes dreng.

Skal nok snart komme i gang! Har heller ikke syet siden fredag - men måske godt nok med en lille pause efter nogle lidt hektiske dage. Jeg skal også have syet lidt til Torvedag i Odense d. 28. august - mere om det senere :-)

Håber I har lidt mere tålmodighed - I er skam ikke glemt!

2 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke med bryllyúppet!!
    Hvor var du smuk - flot kjole!
    Glæder mig til at se hvad du finder på til gavelegen.....
    Hej fra Helene

    SvarSlet
  2. Endnu engang til lykke.
    Husk at maile din adresse!
    Solskinshilsen Malene

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...