15. august 2010

Kontrastfarvede frugtposer

En del af weekenden er er gået med at lave disse 16 unikke frugtposer i forskellige kotrast-farvekombinationer. De er lavet af bomuldslærred yderst og har alle turkis dunlærred som fór, hvilket gør dem vandafvisende - og derfor gode som frugt- og madpakke-poser.

Jeg synes, at de er blevet rigtig fine - og det ser især godt ud når der er så mange forskellige, men ... mens jeg lavede dem og nu hvor de er færdige - er jeg lidt i tvivl om, hvorvidt jeg måske er den eneste, som synes de er fine ...

Der findes jo mange flotte frugtposer/stofposer - og mine hører nok til de mere "kedelige". Jeg kan jo godt lide ensfarvede flader og brug af kontraster - men det er jeg måske ene om!

Både mine TURKIS - og især minLaban-produkter er kendetegnet ved et enkelt og stilrent design, hvilket jeg selv godt kan lide og synes er lidt anderledes og unikt i forhold til, hvad der ellers laves af unika - men omvendt er det nok lidt kedeligt ...

Nå, men nu er de lavet også må jeg se om der er nogen, som vil have nogle af dem ...

Håber I har haft en dejlig weekend :-)

7 kommentarer:

  1. Jeg synes at de er flotte! Hvad skal du have for dem? Ja, altså kun en, ikk ;-) Den orange med tyrkis stjerne kunne godt flytte ind hos os.

    SvarSlet
  2. Nu står jeg (desværre) ikke lige og mangler en frugtpose, men hvor er de flotte!!!

    SvarSlet
  3. Tak skal I have :-) Har sendt besked til dig Britta ;-)

    SvarSlet
  4. Jeg syntes nu også de er fine - kan godt være vi skal have et par stykker:o)

    SvarSlet
  5. De er fine og må være praktiske og så KAN de vel bruges til andet end frugt :-)

    SvarSlet
  6. Ja - de kan sagtens bruges til andet end frugt ;-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...