17. august 2010

Ja - det ER hårdt at blive 30 ...

Tiden går - og desværre er det uundgåeligt at man bliver ældre for dag til dag - og man en dag vågner til den mest grå og regnfulde august-mandag nogensinde - og må erkende at man nu skal til at skrive 3-taller ... Jeg plejer ellers at være lidt ligeglad med min fødselsdag; det er jo blot en dag som alle andre - men hvor er det hårdt at blive 30!

Pyy - NU er jeg officielt gammel! En gammel kone!

Hmm - men jeg har vel ikke noget at være ked af; jeg nåede jo liige at blive gift med manden jeg har delt hjem med i over 7 år og vi fik for to år siden vores skønne dreng, som giver så megen glæde og smil hver eneste dag. Jeg har en god uddannelse og arbejde, ja - i og for sig et godt liv ... men nu er jeg 30!

Nå, men nu har jeg haft lidt tid at sunde mig i - og har jo mange år at vænne mig til at være i 30´erne :-)

God - og lidt mindre grå - tirsdag til jer alle :-)

9 kommentarer:

  1. Hej Christine;0)
    Tillykke med de 30 år.
    Selv om solen ikke lige pt skinner synes jeg nu det er meget hyggeligt med en omgang lun regn;0)
    Ønsker dig en rigtig god dag.
    Knus Julie

    ps. har set du har tagget mig og jeg vil gerne være med;0)

    SvarSlet
  2. Tillykke med de 30.
    3-taller er altså mine yndlingstal...

    SvarSlet
  3. Hej Christine.
    Tillykke med de 30. Jeg syntes også det var total hårdt at fylde 30 - nu er jeg allerede 31, puha tiden går stærkt.. But anyway, så har jeg slet ikke lyst til at være under 20 igen, skulle læse, finde manden i sit liv osv osv. Tiden må bare gerne stå lidt stille nu, så jeg kan nyde vores børn og mand mens vi alle er unge og friske - for jeg føler mig stadig UNG.
    Kh BEtina (gift på 7 år, og mor til 3)

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødselsdagen!!!
    Personligt elsker jeg regnvejr og gråvejr - synes det invitere til hygge og hvad er bedre end hygge på sin fødselsdag :o)

    SvarSlet
  5. Tillykke med fødselsdagen! Syns nu ikke du er en gammel kone helt endu:)

    SvarSlet
  6. tillykke med de 30 ;) synes slet ikke du er gammel! runder det hjørne om lidt, og vi er da overslethovedetikke gamle! det vil jeg til enhver tid benægte ;)

    kh Elisabeth

    SvarSlet
  7. Tak for jeres skønne hilsner og lykønskeninger :-)
    Tror primært, at det er psykologisk "hårdt"- at skulle til at skrive 3 foran!

    SvarSlet
  8. Tja, i går var du sidst i tyverne. I dag er du på vej mod de fyrre! :-)
    Hvis du synes du er en gammel kone nu, hvad vil du så sige, når du bliver 40? Eller 50?... ;-)

    Tilykke med dagen og nyd dagen - HVER dag, som du har erfaret går det hurtigt! Nyd dine erfaringer, din modenhed, din viden -alt det du har tilegnet dig i dit "lange liv" - altsammen indeholdt i en endnu smækker krop.

    SvarSlet
  9. Tillykke med fødselsdagen...og sige at man er en gammel kone når man er 30 er da vist en sandhed med modifikationer!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...