29. august 2010

Glade og købelystne fynboer :-)

Jeg kom hjem i nat - efter en skøn dag i Odense. Vejret var perfekt og først da vi skulle til at pakke sammen begyndte de at blæse op og småregne.

Jeg var først i Odense kl. 11 - og kunne næsten ikke komme frem til From Heart to Heart´s stand for mennesker! Torvedag er meget populær i Odense - og dét var vores produkter også! Jeg havde kun lige nået at hilse på Else før der var kunder, som spurgte til mine produkter - købte og bestilte drengetøj. I det hele taget gik salget rigtig godt for From Heart to Heart - men det var altså også en fin stand vi havde med rigtig mange lækre unika-ting:

Det er Else, som er på billederne - hun er kvinden bag From Heart to Heart og H3´s Krudtugler - forening for hjerneskadede børn, hvor 20% af salget går til H3

Bagefter var der bestyrelsesmøde - hvor vi blandt andet kom nogle praktiske skridt nærmere åbningen af en webshop - så det ikke kun er odensianerne/fynboerne, der har mulighed for at købe de skønne unika-ting til et godt formål. Der går nu lidt tid endnu før det bliver muligt at netshoppe From Heart to Heart-produkter.

Det var en lang, men dejlig lørdag - og nu vil jeg bruge søndagen på at være sammen med min søn, der jo skulle undvære sin mor i går - så den står på hygge og god mad :-)

3 kommentarer:

  1. En hel fantastisk dag,og et godt salg som er = penge til børnene på H3.
    Var dejligt at se alle de mennesker som var vilde med vores ting.
    M.V Else Fogt

    SvarSlet
  2. øv, hvor er jeg ked af at jeg ikke kom afsted... Det er godt nok mange fine ting I har haft med!!!

    SvarSlet
  3. Det er helt ok Lis :-)
    Jeg skal nok komme til Odense en anden gang - og ellers kan du kigge forbi butikken: Brogade 8 1.th - og der er marked med alle produkterne igen på lørdag i Nedergade, dog uden min deltagelse.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...