26. august 2010

Gaver på vej - måske modtaget?

Så er gaverne måske allerede kommet frem til Naomi - Malene - Janni og Helene. Tusind tak for jeres tålmodighed med mig! Jeg beklager meget, at det har taget så lang tid - og at de to oprindelige gavelege har trukket sådan i langdrag. (det tog dog noget tid før der var nok deltagere så jeg næsten havde opgivet legen ...) Undskyld Malene og Therese!

Det er helt ok, hvis I ikke vil føre legen videre - men hvis I har lyst så er reglerne for gaveudveksling:
  • Du tilmelder dig legen - og modtager en gave af mig.
  • Så sender du en gave retur til mig
  • Opretter legen på din blog - og sender en gave til to nye deltagere 
Måske det kan sætte gang i en ny omgang gaveudveksling i blogland? Det er nu hyggeligt med de små gaver frem og tilbage - efterhånden har de fleste vist været med, men måske klar til en ny runde?

Men her er gaverne så - "indpakket" i stofposer lavet til formålene:
Blev nøden til at bruge blitz ...
 Og her er de kommet i kuverter - klar til afsendelse:

Pakken til venstre er selvfølgelig til Rikke - som vandt min Drenge GiveAway og også skal have en tak for sin tålmodighed! Håber trøjen passer din dreng :-)

Det er nogle fine små gaver I alle får - men sæt nu ikke forventningerne alt for højt, der er jo kun tale om nogle små gaver - tilgengæld får i 2 hver, da jeg som I nok kan fornemme, er ret flov over den lange ventetid ...

God torsdag :-)

7 kommentarer:

  1. Jeg har modtaget den fede bluse i dag og netop lavet et indlæg, den er dog lidt stor til sønnen, men heller det end for lille:-)
    Tusind tak for din gavmildhed:-)
    Glæder mig til din webshop kommer:-)

    SvarSlet
  2. Hej Christine ;0)
    Sikke en lækker indpakning.
    Jeg er ved at sy Mikkels stjerne bukser sammen,så får jeg nok snart at se om de store stjerner holder.
    Jeg vil gerne brodere nogen stjerner til dig,hvis du kunne tænke dig nogen ;0)
    Julie

    SvarSlet
  3. Rikke - ja, godt den ikke er for lille ;-) og webshoppen er skam åben!

    Julie - glæder mig til at se bukserne! Og skal lige finde på noget jeg skal bruge broderede stjerner på :-)

    SvarSlet
  4. Jeg har modtaget min - den er så fin. Mange mange tak.
    Og som du allerede ved, så er der billed på min blog af de fine sager.

    SvarSlet
  5. Jeg har modtaget min pakke og fik den åbnet i dag. Jeg har så meget på panelet i denne uge, så får nok først skrevet om det på mandag. Tusind tak for gaven. Den er super sød :) Bæltet tror jeg bliver til min datter, for jeg er vist for bred til det ;) Er vild med nøgleringen. Ps. Jeg hedder Janni ;)

    SvarSlet
  6. Hej Christine, Mange tak for gaverne, de er så fine!

    SvarSlet
  7. Dejligt at gaverne er kommet frem og I kan lide dem :-)

    Undskyld - tastefejl; nu hedder du atter janni ;-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...