21. august 2010

FH2H - og Torvedag d. 28. aug.

Så er der en uge til, at der er Torvedag i Odense - From Heart to Heart har en stand og da jeg alligevel skal til bestyrelsesmøde i Odense, tager jeg tidligt afsted fra Århus og er at finde i standen fra omkring kl. 10.00 -14.00 (åbner allerede kl. 8.30, men det er lige tidligt nok for mit vedkommende...)

Alle FH2H´s designeres ting vil kunne købes den dag - og for mit vedkommende er det primært minLaban-produkter + lidt ekstra jeg har lavet til dette marked.

Jeg har lavet dette mærke, som kommer til at side på FH2H-produkter for at understrege det gode formål. Det er imidlertid valgfrit om designerne vil have det på deres ting.

Der er også ved at blive lavet en webshop - så alle os, der ikke lige bor i nærheden af Odense kan købe nogle af de fine unika-ting :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det spændende, måske kommer jeg forbi og kigger, hvis jeg kan få det til at passe ind med lille-pigen og Silas :-D

    SvarSlet
  2. Det kunne ellers være hyggeligt Lis :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...