30. juli 2010

Vinder af drenge-GiveAway!

Så er der fundet en vinder til min drenge GiveAway - og undskyld, den kedelige trækning med random.org, men det er nu så nemt :-) Det blev til 56 lodder - og tusind tak for alle jer, der havde lyst til at deltage og igen tak for de mange søde kommentarer.

Og vinderen er:

TILLYKKE RIKKE :-)

Skriv en mail til mig med ønsket størrelse på trøjen + hvor den skal sendes hen.

God weekend

Og til alle jer, der skal til BlogPicnic her i Århus
Jeg glæder mig meget til at se jer - og vi skal nok få det hyggeligt selvom det bliver indedøre :-)

3 kommentarer:

  1. SÅ tæt og alligevel så langt fra. Nå, men stort tillykke til Rikke :-)

    SvarSlet
  2. uhh.. var også tæt på... meeen øv... og tillykke til rikke!! ;-)

    SvarSlet
  3. JJJaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    tak tak tak tak jeg jubler i sofaen, hvor er det altså bare fedt:-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...