6. juli 2010

Venter på Beate ...

Jeg har gået og forberedt at Beate gerne skulle komme hjem i dag - jeg har fået klippet en masse, som bare venter på at blive syet:

Alt sammen er minLaban-tøj til From Heart to Heart, hvor jeg skal have lavet en masse! Så jeg mangler og savner Beate!

Jeg ringede i går - og symaskine-manden mente at jeg burde have pakken mandag, men den dukkede ikke op og derfor må hun da komme i dag!

For at udnytte ventetiden har jeg ryddet rigtig fint op på mit store sybord, lagt alt klar - og er nu ved at lave labels klar (billeder senere). Jeg har tænkt meget over, hvordan jeg skulle lave størrelsesangivelse på tøjet - og har lavet et farvekode-system, der dog er lidt tidskrævende at lave, men jeg synes, at det ser fint og unikt ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...